בא-לי סדר – פתרונות סדר וארגון מציעה שלל פתרונות ארגון מעוצבים ושימושיים לארגון המשרד, לפרטיים ולעסקים. אני מגיעה לכל מקום בארץ, לומדת את הצרכים שלכם ועוזרת לכם בשיפור הישגיכם ע"י סידור ותכנון סביבת עבודה מזמינה ונגישה. התוצאה היא פינה משלכם, עם מקום להתבטאות וליצירה.
בין אם אתם שכירים או עובדים מהבית, ארגון משרד הוא השלב החשוב והמכריע כדי לאפשר לכם להתפנות לעבודה עצמה ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר. כשאתם יודעים היכן כל דבר מצוי ומה עומד על הפרק וזקוק לטיפולכם, אתם חופשיים לפעול ביעילות מבלי להתבלבל ולהיות מוסחים. לכן, אין זה משנה אם אתם מתחילים פרק חדש בקריירה שלכם או מעוניינים ליצור פינת עבודה שתאפשר לכם להשתלט על פריטי דואר וחשבונות: כל אחד יכול להרוויח מתהליך ארגון משרד באופן שהולם את צרכיו. לפניכם קצת נקודות למחשבה:
ארגון משרד מתחיל דווקא ב…ישבן!
כן, כן, ישיבה נוחה ותומכת יכולה לעשות את כל ההבדל בין משרד שנעים להיות בו לבין סביבת עבודה מתישה ומייאשת. העבודה שלכם נפגעת כשאתם יושבים על כיסא לא נוח עם ריפוד בלוי שמשאיר את השרירים שלכם דואבים ואת העיניים כואבות.
כמו כן, מומלץ לארגן את החדר כך שתשבו עם הפנים אל מרכז החדר. כך אתם הופכים לנינוחים יותר כי אתם עירנים בדיוק במידה הנכונה למה שקורה סביב (חשוב במיוחד למי שעובד מהבית עם ילדים) ולא צריכים לדאוג שמא מישהו גוהר מעל כתפיכם ומתבונן במסך שלכם.
מיון וטיפול בניירת
אין שום פרויקט של ארגון משרד שלא מטפל בניירת, ואכן הרבה לקוחות חוששים מעימות עם הערימות. יחד עם זאת, ישנן דרכים להבטיח טיפול אפקטיבי בניירות כך שלא יצטברו ויעיבו עליכם:
אל תשמרו קבלות ישנות – מדי כמה שנים יש לזרוק את החשבונות ודפי המידע מהבנקים. הכל זמין היום באופן דיגיטלי ואין משמעות אמיתית לחשבון ארנונה ששולם לפני 6 שנים.
מגש לטיפול מיידי – הנה הטיפ הכי טוב למי שמקבל פריטי דואר באופן שוטף, או מתעסק במסמכי נייר. הציבו על גבי השולחן מגש אחד שעליו מונחים הפריטים לטיפול מיידי לאותו היום. סיימתם? העבירו את המסמכים הלאה ותייקו. זו צריכה להיות ערימת הניירת היחידה על גבי השולחן, ואם תטפלו בה תוכלו לוודא שהיא תישאר נמוכה.
גם המשרד הוא חלק מהחיים
ישנה תפישה לפיה במשרד מוכרחים להתמקד אך ורק בעבודה ועל כן אין מקום להיות יצירתי או לשלב תחביבים. דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. אל תשכחו שאתם הולכים לבלות כשליש מהיום שלכם במשרד, וכדאי שהוא יהיה מרחב נעים שמייצג אתכם. אל תהססו להכניס פנימה צבעוניות שמוצאת חן בעיניכם באמצעות שילוב בדי ריפוד, מפות שולחן, וילונות או כריות נוי, עציצים, תמונות ממוסגרות ואפילו אוספים. שימו לב להגדיר לכל פריט את מקומו ולוודא כי הוא אינו בא על חשבון פריטים אחרים שחיוניים לעבודתכם.
שידת המגירות היא לא פח אשפה
ארגון משרד לא נגמר בתחיבה של ניירות וציוד משרדי מיושן אל שידת המגירות. במגירות צריכים להיות אך ורק הדברים החשובים ביותר לעבודה השוטפת והמיידית שלכם, כדי שתוכלו להושיט יד ולהשתמש בהם בכל רגע נתון. אי לכך, כל שאר הדברים צריכים להיות ממויינים ומתוייקים באזור יעודי לאחסון.