הובלה בחיים המודרניים ואיך בוחרים מוביל?

אנחנו חיים בתקופה שאנשים כבר לא גרים באותו כפר ובאותו בית לאורך כל חייהם ומתוך בחירה האדם המודרני מעביר את מקום מגוריו מדי כמה שנים.

העברת מקום המגורים מצריכה תמיד הובלה כי יש לשנע ריהוט ,העברה של פריטי ציוד ,ממקום אחד למשנהו, וזה נעשה רק על ידי הובלה או הובלות וזה בעצם סוג של אבן יסוד בהתנהגות המודרנית של העתקת מקום מגורים אחד למשנהו..

איך הובלת דירה עשויה להיות קלה מאוד ?

בדרך כלל הובלה של חדר אחד שעובר מחדר שכור אחד למשנהו שלא יהיה ממש מסובך אפילו קל מאד. לעומת זאת, משפחה שעוברת מבית מגורים עם 5 חדרים ארונות לפירוק תזדקק מן הסתם למשאית גדולה ולצוות מובילים שיוביל פריטי ריהוט גדולים וכבדים ומספר רב של אריזות וארגזים.

אם אנחנו מובילים פריטים קטנים עד בינוניים פריטים אלה בדרך כלל באמצעות שליחים על אופנוע וזו הובלה קלה , ואפשר להתייחס אל זה כ הובלות קטנות.

מכל מקום, לעתים הובלות קטנות מסוג זה לא עונות על הצורך למשל, במקרה של רכישת כורסאות גדולה, פסנתר, כספת כבדה, שולחן גדול לבית ,סירה, ופריטים גדולים אחרים שמצריכים לעיתים גם סיוע בפירוק.

אז כל כלי הרכב שמשמשים להובלות קטנות אינם יכולים להתמודד עם גדלים כאלה של תכולה, ולכן נדרשת כאן הבנה שנדרשת הובלה מקצועית במשאית שמתאימה לכך, ואולי משאית עם מנוף

 

שירותי הובלה למעבר איך בוחרים?

יש לבחור חברת הובלה על ידי המלצות עדכניות ,שנים של ניסיון ,חברים ממליצים וכו' יש די חברות הובלה במבחר שמות ופרסומים, ולכן הלקוח לא תמיד יודע במי לתת את אמונו לא פעם הצרכן נמצא במבוכה ומתקשה להחליט במי לבחור.

איך ומה בדיוק לברר ולבדוק ואיזה מחיר הגיוני לאותה הובלה שלה הוא זקוק.

בכל מה שקשור להובלת דירות אין הובלה אחת דומה לשנייה , משום שמספר המשתנים גדול ומשתנה כל הזמן מהובלה להובלה לכן יש לבדוק במחירון הובלות .

גודל הדירה כמות הציוד המועבר ואופי וגודלו, נוחות ההגעה להובלה דרכי ההגעה ליעד בניין עם מעלית או לא , המרחק בין שני היעדים, האם נדרש שירות אריזה ו/או פריקה, וכן כיוצא בזה.

מכל מקום טוב יעשה הצרכן הנבון כאשר יגדיר בכתב את הסיכומים עם חברת הובלות ויכניס את כל הדרישות וכל המשתנים והמאפיינים של ההובלה שאמורה להתבצע, רק כך יימנע מהפתעות לא-נעימות של תוספות למחיר, וכך בקלות להשוות השוואה ראויה בין חברות הובלה שונות. ואם יהיו כאלה הם כבר מסוכמות ומתומחרות מראש.

מקווים שהצלחנו ובכל זאת שמחנו לעזור

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן