למה צריך חברת סידור בתים?

הבית זקוק לסידור יסודי? אל תתמודדו עם המשימה המורכבת הזאת לבד. את סידור בית מן ההתחלה ועד הסוף תשאירו למומחים.

מי מאיתנו לא דוחה את הקץ בכל מה שקשור לסידור הבית? מלבד מעטים אשר הסדר הוא חלק מהדנ"א שלהם, אצל רבים סדר הוא מטלה מעיקה אשר מתבצעת לטווח הקצר ובאופן שטחי, מעין "כיבוי שריפות". אחרי סדר מסוג כזה, הבלגן חוזר לחגוג במהירות. מה עושים? היום ישנן חברות סידור בתים אשר מתמחות בתחום הסדר. מסתבר שסדר דורש תכנון מעמיק והשקעת זמן ותשומת לב, מה שלרובנו אין לתת במידה המספיקה.

סידור הבית מתחיל מתכנון נכון
פעמים רבות רהיטים או חפצים גדולים בבית ממוקמים כך שהם מקשים עלינו את סידור הבית. חסימת אזורי מעבר, למשל, סידור הרהיטים באופן שאינו משתלב טוב עם מבנה הבית או החלל, וגם סידור באופן שמביא להיווצרות "שטחים מתים" כמו פינות החדר- כל אלה מקשים על סידור הבית. חברת סידור בתים במסגרת עבודתה לא רק תחזיר את הצעצועים למגירות ולארונות. היא מתחילה מן הבסיס שהוא סידור הריהוט באופן שיתאים למבנה הבית ויאפשר ניצול מקסימלי של שטחו.

פתרונות אחסון
פעמים רבות אנו מתגוררים באותו בית בתור זוג, כך שהחפצים שישנם בבית הם מעטים יחסית, ובהמשך מרחיבים את המשפחה מבלי לשנות משמעותית את סידור הבית מלבד הוספת חדר ילדים. הוספת חדר ילדים אינה תמיד מספיקה. נדרשים פתרונות יעילים נוספים לאחסון מגוון חפצים. גם אל המטבח, לדוגמה, נכנסים כלים נוספים שלאט לאט ממלאים את השיש ועושים לנו בלגן בעיניים. כך גם צעצועים שנמצאים בסלון, אביזרים ועוד. ככל שהמשפחה גדלה גדל גם אי הסדר שכבר קשה יותר ויותר לשלוט בו. חברה המתמחה בסידור בתים תציע פתרונות אחסון יעילים במיוחד, יתכן כאלה שכלל לא ידעתם על קיומם שיאפשרו אחסון קבוע של פריטים שונים שהתווספו לבית.

למיין חפצים לשמירה על הסדר
צרכיה של המשפחה משתנים כל הזמן ואת סידור הבית יש להתאים לכך. ככל שהילד גדל החדר צריך להכיל הרבה יותר מצעצועים ומשחקים. לפתע שולחן הכתיבה המשמש לרוב גם כשולחן מחשב תופס הרבה יותר מקום בחדר. גם המעבר למיטת נוער מביא לכך ששטחים נרחבים מהחדר נתפסים. על מנת לשמור על חדר מסודר, חשוב לעשות מיונים של חפצים ולתת אותם למסירה או לזרוק אם הם לא מתאימים לשימוש חוזר. מיון חפצים הוא נקודת תורפה אצל משפחות רבות המתקשות להתנתק ולהיפרד מבגדים המסמלים תקופה, משחקים, בובות, ספרים ועוד. חברה מקצועית תעשה עבורכם את הדבר שאתם מתקשים לעשות אך יחולל שינוי אדיר בבית. כמובן שמיון חפצים יעשה באישורכם אך עדיין עצם העובדה שאדם אובייקטיבי מבחוץ מעורב במיון תקל עליכם את הפעולה. כולנו מבינים שכל חפץ שנוסף תופס מקום ולכן מחייב בעצם פרידה מחפץ אחר בכדי לא ליצור עומס, אך לרוב לא מיישמים את הכלל הפשוט הזה עד שאנו מוצאים את עצמנו בתוך בלגן שהיציאה ממנו היא קשה מאוד.

סידור ארונות- מומחיות אמיתית
סידור ארונות הוא פעולה שבבתים רבים מתבצעת פעמיים בשנה- בקיץ ובחורף. סידור ארונות הוא פשוט יותר כאשר נעשה באופן שיטתי ועל פי כללים ברורים. היום ישנן שיטות שונות לסידור הארונות אשר מביאות לכך שכל בגד נראה טוב יותר והוצאתו אינה גורמת לפיזור כל ערימת הבגדים. במסגרת סידור הבית ילמד אתכם האדם שיגיע אליכם את השיטה כך שתוכלו ליישם אותה בהמשך ולהקל על עצמכם בכל הקשור לסידור הארונות.

לסדר דירה שאינה שלכם
אם סידור הדירה בה אנו חיים ומכירים כל מ"ר בה הוא מורכב, על אחת כמה וכמה סידור דירה שאינה שלנו. רובנו ניקלע בשלב כזה או אחר לחיינו לסיטואציה הלא פשוטה של מות הורים והצורך לסדר את דירתם ולרוקן אותה לחלוטין לקראת השכרה או מכירה. סידור דירת ההורים היא מטלה לא פשוטה רגשית ופיזית. פעמים רבות בדירות אלה נאגרים חפצים רבים באי סדר מוחלט. חברת סידור בתים תעמוד לרשותכם גם בסיטואציה לא פשוטה זו ותסייע בארגון הדירה מחדש.

לסיכום, סידור הבית אינו מלאכה פשוטה כפי שהוא נשמע. רבים "טובעים" בתוך ים החפצים שברשותם. אל תעשו זאת לבד. פנו למסדרת מקצועית שתעשה לכם סדר באופן יסודי ותלמד אתכם טכניקות לשמירה עליו.

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן