כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית גדלה בצורה ניכרת אך מצד שני בעלי הבית עסוקים יותר ויותר בעבודה, בגידול הילדים, בעזרה להוריהם ובפעילויות פנאי. התוצאה היא חפצים שנערמים, שקיות שאיש אינו יודע את תכולתן וערמות של בגדים וניירות. רבים נוהגים להזמין שירות של סידור בתים, כדי להשתלט על תכולת הבית ולחיות בחלל מאורגן ומסודר.

למה להזמין מסדרי בתים?
עם השנים אנו צוברים רכוש רב כגון ריהוט, בגדים, צעצועים, כלי מטבח ועוד. גם אם הקפדנו לייעד חללים לאחסון הרי שהם הולכים ומתמלאים מהר מאוד, כי כמויות החפצים הולכות וגדלות ועמם הבלגן ברחבי הבית. מטלות היום יום דוחקות את הצורך למיין ולסדר ובסופו של דבר לפעמים אף מאבדים שליטה בין כל השקיות והחפצים הישנים. בבתים שבהם מעבירים בגדים מאחים גדולים לאחים צעירים יש למצוא מקום לשקיות בגדים, מוצרי אלקטרוניקה ישנים אך פועלים מוצאים דרכם למדפים העליונים, נעליים במצב טוב נשמרות למשך שנים במגרות ועוד.

יש כמה סוגים של חפצים שאפשר למיין ולסדר: חפצים שאין צורך בהם עוד, חפצים שרוצים להעביר בין האחים ולשמור וחפצים שעושים בהם שימוש ביום יום, אך אין להם מקום קבוע. סידור בית מקצועי מאפשר לעשות את האבחנה בין כל החפצים ולקבוע לכל אחד מקום, כמו גם לסלק מהבית חפצים שאין בהם צורך עוד.

כיצד מתבצע סידור בית
כדי להשתלט על הבלגן בבית מומלץ להזמין אדם המתמצא בתהליך סידור בתים. תהליך הארגון מחדש נערך בשלבים, כמובן תוך כדי שיתוף מלא עם בעלי הבית:

  • שלב התכנון – נגדיר את הצרכים והצפיות מתהליך סידור הבית בשיחה משותפת עם בעלי הבית.
  • מיון חפצים המיועדים לזריקה – מחליטים מה אפשר לזרוק ונוציא חפצים אלה מהבית כדי שיתפנה מקום וכדי שנוכל להתארגן לקראת סידור מה שנשאר.
  • מיון חפצים המיועדים לעתיד – מיועד לאותם חפצים שיש לאחסן כדי לעשות בהם שימוש בעתיד. בשלב זה נחליט היכן מאחסנים כל פריט ופריט, האם במחסן, האם בארון, האם מתחת למיטות וכך הלאה. במידת הצורך נאחסן חפצים ותעודות בתוך ארגזים ייעודיים ונרשום עליהם שמות ברורים. אריזה נכונה תבטיח כי הציוד ישמר שנים ולא ייהרס ושאתם ניתן למצוא את הפריטים שאחסנת בקלות גם אחרי שנים רבות.
  • סידור חפצים המיועדים לשימוש – נשארנו עם אותם חפצים שנרצה לעשות בהם שימוש ביום יום. למשל קלסרים, כלי כתיבה, ספרי הדרכה וכך הלאה. בתיאום עם בעלי הבית נמצא להם את המקום הטוב והנוח ביותר.
  • ארגון ועיצוב – לאחר שסיימנו את תהליך המיון, נסייע בסידור הבית כך שיהיה נוח ויעיל יותר לבעליו. תהליך זה כולל מציאה של מקומות אחסון נוחים, סידור מדפים בצורה נוחה ויעילה, הנחת הכלים וכך הלאה. שלב זה כולל את סידור כל חפצי הבית לפי הסדר והמיקום שנקבעו.

סידור בית בשיטה זו מגדילה את מקום האחסון בבית. בעלי הבית יוכלו למצוא בקלות חפצים ומסמכים והרכוש נשמר טוב יותר ולאורך שנים. מעבר לסדר הפיזי ישנה הרגשה נפשית ששוב יש לנו שליטה על החיים שלנו והבית חזר לשרת אותנו כמו שנועד.

סידור בתים לתמיד
סידור בית היא פרוצדורה שיכולה להיעשות באופן חד פעמים או בתקופות. שירות חד פעמי יאפשר לבעלי הבית ליהנות מאחסון נוח של חפציהם, אך אם העניינים שוב יוצאים משליטה, ניתן להזמין שוב סידור בתים כדי לבצע מיון מחדש ולכדי לשמור על בית מסודר ומאורגן.

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן