מסדרים את הבית לאחר מעבר דירה

ערימות של ארגזים פתוחים, חפצים בכל פינה, בגדים מקופלים שלא לבשנו שנים, כלי מטבח ותמונות שהורדנו מהקיר – זהו הנוף הכי נפוץ כשחושבים על מעבר דירה. כשאנחנו כבר מגיעים לדירה החדשה, בדרך כלל כל מה שמתחשק הוא להתיישב על הספה שהוצבה בסלון החדש ופשוט לנוח.

אחד הטרנדים הכי חמים היום יכול לעזור להגשים את החלום למינימום עבודה בזמן מעבר הדירה. חברות ועסקים המתמחים בסידור מקצועי של דירות לאחר מעבר מציעים שירות שחוסך הרבה מאד זמן ומאמץ.

סידור המטבח בצורה מקצועית ופרקטית
אחד החדרים שהכי קשה לסדר אחרי מעבר דירה הוא המטבח. בדרך כלל אנחנו מגיעים אליו עם ארגזים מלאים בציוד, כלי מטבח, כלי הגשה, כוסות ושאר חפצים שחייבים כולם למצוא את המקום.

המטבח צריך להיות פרקטי ופונקציונלי ולכן סידור של החפצים בצורה מסוימת יכול להשפיע על הנוחות שלנו ועל העבודה השוטפת במטבח. כאן נכנסים לתמונה מסדרים מקצועיים שחושבים על הדברים הקטנים שיהפכו את השימוש בכלי המטבח ואת האחסון שלהם לקלים ונוחים.

הם מפעילים שיקול דעת בסידור כל מגרה וכל מדף ויוצרים עבורינו סביבה נוחה לעבודה. כך כבר ביום הראשון אפשר להכין ארוחת ערב מפנקת, בלי לחפש בארגזים את המחבת, הסכו"ם והצלחות.

סידור ארונות מהיר ויעיל
אחד היתרונות הכי גדולים של סידור מקצועי לאחר מעבר דירה הוא המפגש עם ארון הבגדים. בדרך כלל אנחנו מסדרים את הבגדים שלנו בסוף הדרך, אחרי שכל הפריטים האחרים כבר נמצאים במקום. ברוב המקרים אנחנו מתעצלים וחיים במשך כמה ימים מתוך המזוודה, כשאנחנו מבטיחים לעצמנו שבסוף יהיה לנו ארון מתוקתק.

מסדרים מקצועיים חוסכים לנו את הסיטואציה הלא ממש נעימה הזו ודואגים כבר ביום המעבר לסידור מוקפד של ארונות הבגדים. הם יכולים למיין, לסדר לפי עונות, לפי מידות או לפי כל קריטריון אחר שנבקש. הם דואגים לסידור של הפריטים העדינים, לתליית פריטי הביגוד שדורשים תלייה ולמיון בגדי הילדים.

חסכון בימי עבודה, זמן ומאמץ
למרות שמדובר בהוצאה נוספת שקשורה למעבר, סידור מקצועי יכול דווקא לחסוך לנו כסף. בדרך כלל כשאנחנו עוברים דירה אנחנו לוקחים יום חופש מהעבודה ואפילו כמה ימים של חופש שיאפשרו לנו להתארגן בדירה החדשה.

חברה המציעה סידור מקצועי חוסכת לנו לקחת את ימי החופש האלו ובעצם להפסיד כסף. העבודה המאומצת מסתיימת בדרך כלל כעבור כמה שעות ואין צורך לקחת ימי חופש ולהפסיד עבודה ושכר.

בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלא כולנו חובבי סדר ולחלק מאיתנו סידור ארונות ומגרות ייקח זמן רב. מסדרים מקצועיים פותרים אותנו מהמלאכה הזו ובכך חוסכים לנו זמן ומאמץ מיותר.

תחושה של בית נקי ומסודר – מהרגע הראשון
ללא ספק אחד היתרונות הכי גדולים של מסדרים מקצועיים היא התחושה הנפלאה שהם משאירים מאחוריהם אחרי שהדלת נסגרת ואנחנו נשארים בתוך הבית.

אחרי מעבר דירה שבטח כלל אריזות, חיפוש אחר מובילים והרבה כאב ראש ובירוקרטיה מסביב, אנחנו סוגרים את הדלת אחרי יום המעבר ונהנים מבית מסודר ונקי.

הכל נמצא במקום וכל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להיכנס למקלחת, לשטוף את עצמנו מהיום הארוך הזה ולשבת על הספה עם הרגליים למעלה. אין הרגשה טובה מזו.

אז מה צריך לבדוק לפני שלוקחים מסדרים מקצועיים?
סידור מקצועי מוצע בדרך כלל כשירות בפני עצמו או כחלק מחבילה שלמה יחד עם הובלה ואריזה לפני יום המעבר.

לפני שאתם לוקחים מסדרים מקצועיים כדאי לבדוק האם מדובר באנשים בעלי ניסיון, האם יש אחריות על הפריטים שלכם מפני שבירה או חבלה והאם מדובר בחברה אמינה בעלת המלצות טובות וחוות דעת חיוביות אמינות.

בעת המעבר, הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו הוא שאתם עובדים עם האנשים הלא נכונים. לכן, כדאי להשקיע מחשבה בבחירת הצוות המתאים למשימה ולקבל את האחריות המלאה לכל מה שקורה בעת סידור הדברים. משמירה על שלמות הפריטים החשובים לכם ועד הגנה מפני אובדן או גניבה.

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן