סדר וארגון לבית

הבית מבולגן?

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה כעצמאיים או רצון להקדיש פינה בבית לתחביב אהוב – כל אלה מזמנים לנו את האפשרות לשנות את יעודם של החדרים בבית.

בשביל זה אני כאן, לשרותכם.

סידור חדרים וארונות

שינוי יעוד חדר

הכנת הבית לקראת מכירה

עוברים דירה או משרד? הבית הפוך? תנו לנו לעשות לכם סדר!

אנו חושבים על סידור בית בנקודות מפנה בחיינו:

 לרגל מעבר דירה, לידת תינוק, שינוי מקום עבודה, מעבר ילדים בוגרים מן הבית וגם לפני גיל הפרישה. אלה ההזדמנויות בהן אנו רואים לנגד עינינו בבהירות את מה שחשוב לנו ומה אנו מקווים להשיג. לא בכדי שינויים גוררים מחשבות אודות סידור בית. רובנו יודעים כי רק במרחב מחייה מסודר ומאורגן נוכל להתפנות מטרדות היום-יום ולפעול באופן אקטיבי ליצירה או למשימות שחשובות לנו. לא פעם, אותו רצון לפעול הוא גם זה שמחזיק אותנו במקום, מפחד להתחייב לתהליך שסופו לא-ידוע והצלחתו נתונה בספק.

השינויים שאנו מבקשים ליישם בחדרי הבית מייצגים את השינויים המתרחשים בחיינו, ועל כן לא פעם אנו נמנעים או מתעכבים בהוצאה לפועל של החזון שלנו מתוך חשש שמדובר בתפנית בלתי הפיכה. כך נוצר מצב בו מרחב החדר לא משרת אותנו עוד, ואנו "נתקעים" בהרגלים בזבזניים ומזיקים במקום לתבוע בעלות על המרחב.

מה אנחנו מציעים

סידור ארונות מטבח בצורה חכמה ויעילה – זה אפשרי. כל הטיפים במדריך הקצר שלפניכם.

מזון יבש, תבלינים, קופסאות דגנים, פחיות שימורים, צנצנות, כלים חד פעמיים, אביזרים למנגל, מתנה מהחתונה שעוד לא נפתחה, סרוויס שהתקבל בירושה, אטבי כביסה עודפים, ספוגים לניקוי, מעמד לעוגה, שמן לצירים חורקים וקולר לפיקניק… האם אתם באמת יודעים מה מצוי במזווה שלכם? מזווה כארון מודולרי במטבח או כחדרון נפרד הינו מחסן עזר במטבח המשרת אותנו ואת בני ביתנו. סידור נכון, ישרת אותנו נאמנה.

חדר כביסה יכול להיות פינה מיוחדת בבית שתרכז את כל מה שאתם זקוקים לו, כולל אביזרים חכמים לתלייה ולייבוש שיקלו על גיהוץ ופיזור הבגדים בין החדרים. חדר כביסה מאורגן מכיל את כל מה שתזדקקו לו כדי להשלים את המשימה בבמהירות ובשמחה, מבלי לצוד בגדים מלוכלכלים מכל רחבי הבית, מבלי לתור את הבית בחיפוש אחר קולבים, מבלי לגרור קרשי גיהוץ כבדים ומבלי לחשוב היכן להניח את הבגדים היבשים לפני או אחרי גיהוצם.

מיון וסידור הנעליים מסייע לכם לשמור על הפריטים ולהאריך את חייהם והשימוש בהם. אחסון נכון מגן על הנעליים ואביזרי האופנה שלכם מפני מזיקים, לחות, אבק ובלאי. יתרה מזאת, יצירת מקום ייעודי מאורגן לכל פריטי הלבוש וההנעלה שלכם יבטיח שתמיד תוכלו לראות מה עומד לרשותכם וכמובן גישה נוחה וקלה לפריטים הרצויים.

"…ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה…." (הברירה הטבעית) ואם החדר מבולגן טרם המשחק ולא מוצאים דבר מה, זו צרה אמיתית. ארגון נכון של החדר, יעזור להם לשמור על הסדר ולמצוא את מה שהם באמת רוצים בעצמאות מלאה, מבלי שכל תכולת החדר תהיה בשניות מועטות על הרצפה.

גם אם אתם לא זרים לתהליך הסידור והארגון, יתכן שתוכלו להיות יעילים הרבה יותר ולתחזק את התוצאות הרצויות למשך זמן רב יותר באמצעות שימוש בפתרונות ארגון חכמים. כמארגנת מקצועית, יש לי גישה למשאבים ייחודיים שמשדרגים את האחסון וההתנהלות בסביבה הביתית והמשרדית.

ברוכים הבאים לממלכת הארונות. כמה פעמים הרגשתם שאתם לובשים את אותם עשרה או חמישה-עשר פריטי לבוש, אבל אין לכם מקום בארון לפריטים חדשים? כמה פעמים גיליתם זוג נעליים שנדחקו אל תחתית הארון, ונתעצבתם לראות שהם ניזוקו מאבק, מלכלוך קשה או ממזיקים? ארון בגדים יכול להיות אחד הדברים הנעימים בבית, אך גם הסיוטיים. ארון בגדים צריך לשרתנו, בחירת הבגדים והאביזרים הנילווים צריכה להיות מהירה (בייחוד בבוקר). לשם כך מאוד חשוב להנגיש את הארון עבורנו. מה זו נגישות? * ויזואליות מלאה לכל התכולה * גובה הבגדים (בהישג יד כמובן) * הפרדה בין עונות


כשזה מגיע לארגון וסידור הבית, יש נטייה לדבר הרבה על צורך להשתחרר מהעבר ולהיפטר מדברים שכבר לא מתאימים לאורח החיים שלנו. למעשה, רבים מהדברים שאנו אוגרים ועורמים בחיינו קשורים דווקא בעתיד: הבטחות שעוד לא קיימנו לעצמנו, דברים שאנחנו חוששים שנצטרך, שהות בהמתנה לזמן עתידי בו יהיה לנו פנאי להשלים פרויקטים או לשנות את אורח החיים. הפחד מהעתיד מצטבר, מכביד עלינו, מוסיף ללחץ וגורם לקפאון. עלינו להיות קלילים כדי לרוץ אל העתיד, ולהאמין שנדע לספק את הצרכים שלנו כשהם יעלו.

בין אם אתם מעוניינים להפוך חדר ילדים לחדר ארונות רחב-ידיים, מרפסת סגורה לפינת מרגוע אינטימית או חדר עבודה ליחידת הורים נעימה להוריכם הקשישים, שינוי יעודו של חדר מחייב שינוי גדול בחיים ולכן לא תמיד קל לראות לנגד העיניים בדיוק את המהלכים הדרושים לכך.

אם אתם מתכננים למכור את ביתכם או שהנכס שברשותכם עומד למכירה זמן רב ואינו מושך קונים פוטנציאלים, יתכן שהסיבה לכך נעוצה בארגון לא נכון של המרחב, כך שאינו תואם את ציפיות הקונים בשוק. המשיכו לקרוא ואשמח לעזור בעניין.

לקוחות ממליצים עלינו

דר' תורי

"לקראת החגים החלטנו לעשות סדר בנעליים לאחר שראינו מבצע של ב"בא-לי סדר" בדיוק בזמן.
אנו זוג מבוגרים, ורוב זוגות הנעליים היו זרוקים מטה, בתחתית חדר הארונות.
ענבל הגיעה, ראתה, המליצה ולאחר אישרנו החלה בביצוע..."
ראו המשך...

משפחת אילון

סידור וארגון מזווה וארון מטבח "כשענבל הגיע היה לי מזווה מבולגן ולאחר כמה שעות. ראה איזה פלא. הכל מסודר ומתוקתק. תודה"

משפחת אלטשולר

"כשהיינו צריכים באופן בלתי צפוי לעבור דירה חטפתי חום...
אבל אז הגיעה ענבל ועם העוזרים שלה ארזה לנו את הבית ביומיים ופירקה ביומיים. תענוג.
אפילו את הווילונות תלו לי, ממש ממש הכל.
נכנסתי לבית מסודר ומאורגן, תודה לך יקירה 🙂 ובמעבר הבא - את איתנו"

משפחת אופיר

סידור וארגון לכלל הבית "המפגש אתך הוא מפגש מפעים. את רואה וקולטת הכל להדהים. פה מדף פה מנורה. פה קופסא פה מסגרת לבנה. הבית משתנה מתארגן מחדש. הכל כה מואר. משתנה המרגש...."

משפחת אייזן

סידור וארגון ארונות בגדים "הייתי מיואשת, לא מצאתי שום דבר בארון הבגדים שלי וזו היתה סיבה מעולה לקנות.
לשמחתי הרבה פסח הגיע וענבל באה לעזור לי בעיקר עם ארון הבגדים. כמות השקיות שתרמתי לא מביישת חנות כלבו ענקית."

משפחת קרליבך

סידור וארגון ממ"ד "ממ"ד שהתייאשנו ממנו ושימש כמחסן תוך מס' שעות הפך לחדר מזמין עם שולחן מחשב גדול וחדר משחקים לילדים.
המחסן האמיתי, סודר ואליו עברו חפצים שלא היו נחוצים בסלון ובחדרי השינה.
ענבל - אנו עוד ניפגש"

משפחת צוק

סידור חדר ילדים וחדר ארונותתודה לענבל על השקעה מרובה ותוצאה מעולה. שני חדרי הבלגן שלנו, שהפכו ללא שמישים בעליל, חזרו לחיים ובגדול. תודה על השירות המושלם, השכל, הכשרון, הלבביות והאכפתיות.
את שחקנית נשמה! שיהיה חג שמח. ממליצה בכל לב!
"זה מה שקורה כשענבל באה להשמיש לנו חדרי בלגן. הילדים מסרבים לצאת מהם ואפילו תולים חוקים נוקשים בכניסה."

משפחת וארם

סידור וארגון חדר אורחים וחדר ארונות, ענבל הגיע לבקר כדי לראות את מידת הנזק בבית. שלווה ונעימה. נתנה הצעת מחיר בהחלט סבירה. כפי שקבענו הגיע ביום ובתאריך. תקתקה את ארונות המטבח. חדר ארונות ענק ועוד אחד קטן. סידור לתפארת הגיע עם אביזרי יעול שרכשה באיקאה. השאירה אחריה בית מסודר ומאורגן. תודה לך ענבל

משפחת כהן

"המון תודה ענבל!!! פינית לי מקום ומרחב נשימה בבית.
את מקסימה, מכילה ויעילה, לא מבזבזת דקה והרעיונות שלך מעולים.
למרות שסידור החדר דחה אותי בעל רמה, הצלחת לגייס אותי לעבודה על מנת להנחות מה לזרוק ומה להשאיר, ועזבתם כשהחדר נראה יופי - רואים רצפה ושולחנות והארון מסודר למשעי."

משפחת אלחדד

העברת דירה - אריזה, פריקה וסידור לפעמים צריך לשחרר ולתת למקצוענים שבתחום לעשות את העבודה... מעבר דירה צריך לעשות בצורה המושלמת ביותר, ולכן אני את הבחירה שלי עשיתי. תודה רבה לצוות המנצח " בא לי סדר- פתרונות סדר ואירגון". ותודה רבה לך Inbal Shacham Glick בזכותך למדתי לשחרר ולתת לטובים בתחום לעשות את העבודה.

משפחת גודס

ענבל ליוותה אותנו במעבר דירה מהמרכז לצפון, מהעיר לקיבוץ. מעבר דירה משמעותי.
עם בן זוג שעובד רחוק מהבית, ילד ותינוק שעדיין בבית היה ברור שאנחנו זקוקים לעזרה רצינית כדי שכשההובלה תגיע נהיה מאורגנים וארוזים.
ענבל הגיעה לפגישה והערכת מצב, תיאמה את ההובלה, באה איתנו לראות את הבית שאליו היינו עתידים לעבור והרגיעה את הלחצים.

משפחת זר

שבת מבורכת לכולם.
מודים לענבל מעומק נישמתינו על ארגון למופת מקצוענות ושליטה מוחלטת באריזת תכולת דירתינו
ובסידור יעיל מהיר ומושקע במעבר לדירתינו החדשה. זוהי שבת ראשונה בדירה החדשה. אנחנו מאושרים ואסירי תודה לענבל וצוות בא-לי סדר.זכיתי בשלווה רוגע בזכות היקרה והנפלאה הזו. והתשלום זניח לעומת הבריאות הבטחון והנינוחות שהרגשנו.

משפחת עצמון

We are an elderly couple that have lived in many places and have ended up with lots and lots of books in many fields and languages and a Basement full of boxes and bags and things, family members have left there, including a wall full of books. We started with a storage room that had to be cleared, and then two rooms with bookshelves bursting. There was no way that we could tackle this by ourselves. You and your helper managed this very professional , but what impressed us most was your kindness

משפחת שחם

שמחה להמליץ על ענבל מבא-לי סדר.
כיף לעבוד אתה, נותנת הרגשה נעימה ומתייחסת בכבוד ללקוח ולרכושו. נותנת עצות מועילות מול בעלי מקצוע שונים,זריזה ומיומנת מאוד בעבודתה, בקיצור בחורה מקסימה.
אוסיף ואציין שיש לי אוסף גדול של כלי זכוכית ואפילו אחד לא נשבר באריזה ובפירוק - הי שווה את הכל
תודה ענבל, אני לא רוצה לעבור עוד בית אך עליך בהחלט אמליץ

שרונים – הועדה המרחבית לתכנון ובניה

ענבל שלום,

מה שלומך?
תודה על עבודה מצוינת. כולם מאוד מרוצים.
מצ"ב מכתב המלצה.

למה אנחנו?

לוקחים אתכם אישית

ניקח את המעבר שלכם אישית כאילו אנחנו עוברים דירה

ברמה של הייטק

נאפיין וננהל את הפרויקט ברמה של הייטק, כי משם אנחנו באים.

פגישת אפיון

אנחנו היחידים שמגיעים לפגישת אפיון לפרויקט לפני ביצוע

כמו כפפה

נתאים את החליפה בדיוק לצורך שלכם, נפרק אם צריך - רק פריקה, רק אריזה וכדו'

מה שיידרש!

נעטוף את הפרויקט מא' עד ת' כולל אנשי מקצוע שונים שיידרשו

חושבים על הכל

נסייע באופרציית המעבר כולל דברים שלא חשבתם עליהם במעבר הדירה או הארגון

שווה יותר!

נכין את הבית שלכם למכירה - סדר וארגון מעלים את ערך הבית

קל יותר

אנחנו פה כדי להקל עליכם בכל דרך אפשרית במעבר או סדר שיכולים להיות מורטי עצבים

איך זה קורה? תהליך סידור וארגון:

פגישת אפיון והבנת הצרכים
נפגש אתכם כדי להבין את הצרכים וההעדפות שלכם, נזהה אזורים בעייתיים ונבנה יחד תוכנית המותאמת לאורח החיים שלכם
1
התארגנות מקדימה והתאמת פתרונות אחסון
נכין את השטח לעבודת הסדר והארגון, נרכוש ציוד הכרחי וניצור אפיון לפתרונות אחסון יעילים
2
סידור וארגון הבית
נארגן ונסדר את המרחב, תוך מיקסום הפונקציונליות והאסתטיקה של החדר ושמירה על הסגנון הרצוי בהתאמה לצרכים שלכם
3
איך שומרים על הסדר שהושג?
נדריך אתכם יד ביד כיצד לשמור על הסדר והארגון שהושגו, כולל טיפים מעשיים לתחזוקה יומיומית להבטחת שימור הסדר לטווח ארוך
4
שיטת בא לי סדר - מהיר, יעיל, מקצועי ונוח

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם