טיפים לסידור הבית לפסח

פסח הוא לא רק החג הכי ביתי ומשפחתי שיש, הוא גם החג שמצריך אותנו לנקות, לסדר ולהשקיע בבית. זה לא רק החג עצמו, זה גם האביב שעושה חשק להתחדשות, לניקיון ולהתחלה חדשה לגמרי. כשמדברים על התחלה חדשה ובית, לא מדברים דווקא על שיפוץ כללי. סידור הבית והיפטרות מחפצים מיותרים ומבלגן שהצטבר, הוא הצעד הראשון להתחדשות.

 

אז מאיפה מתחילים? איך עושים זאת נכון? ומה קורה כשפשוט לא מתחשק לעשות את זה לבד? הנה כמה טיפים מאיתנו.
מתחילים מלהבין מה אנחנו לא ממש צריכים
בכל בית יש המון דברים מיותרים. דברים שהצטברו עם השנים, נותרו בדרך כלל באותו המקום או הוזזו למקומות שונים בכל תקופה, אבל בסך הכל הם מיותרים לחלוטין. אלו יכולים להיות צעצועים ישנים של הילדים, בגדים שאף פעם לא לבשנו, או כל דבר אחר שאנחנו ממש לא צריכים בבית, אבל לא משחררים.

הצעד הראשון הוא לעבור על כל הדברים האלו ולשאול את עצמנו בכנות האם אנחנו צריכים אותם. אם לא, זה הזמן להיפטר מהם.

ממשיכים בלסדר בכל פעם פינה אחת
יש כמה אסכולות לסידור בית. יש מי שטוענים שצריך לסדר הכל בבת אחת ולא להפסיק עד שהכל מסודר. אחרים טוענים שכדאי להתמקד בכל פעם בפינה אחת ולסדר אותה עד שמשלימים, אחר כך לעבור לפינה הבאה.

אנחנו ממליצים להתחיל מהתמקדות בפינה אחת. אם אתם מצליחים להסתער על המטרה בבת אחת ולסדר את כל הבית לקראת הפסח באופן רציף, תוכלו לעשות זאת. אין חוקים, הסוד הוא למצוא את השיטה שהכי מתאימה לכם ולהתמיד בה, כי היא עובדת בשבילכם.

חושבים על שילוב בין פונקציונליות וסטייל
כשאנחנו מסדרים את הבית אנחנו חושבים על שני דברים חשובים. האחד הוא הפונקציה של כל אחד מהפריטים שאנחנו מתייחסים אליהם – האם יש לו תפקיד? האם הוא חשוב? למה הוא משמש? אולי הוא בכלל מיותר? בנוסף, אנחנו חושבים על התוצאה הסופית – הבית יהיה מסודר ואסתטי, נקי ומעוצב.

את שני הדברים האלו חשוב לשלב יחד. מצד אחד לשמור על פריטים שיכולים לשמש אתכם ולמלא איזשהו תפקיד בחיים שלכם. מצד שני, לחשוב איפה אתם מציבים אותם, איך הם משתלבים בעיצוב של החדר והאם הם נראים טוב.

סידור בתים מקצועי – פתרון מעולה למי שצריך עזרה
בשנים האחרונות הפך תחום סידור הבתים לפופולרי מאד בישראל. יותר ויותר אנשים מבינים שהבית לא יסדר את עצמו ובעידן שבו אנחנו עובדים המון שעות בכל יום, קל לנו לפעמים לתת למישהו אחר לסדר עבורנו את הבית.

אבל סידור בתים מקצועי לא רק סוגר את הפינה בכל הקשור לזמן שאין לנו, אלא גם מטפל בקושי מסוים שיש לרבים מאיתנו – הקושי להיפטר מפריטים. כשמישהו מגיע מבחוץ ונותן לנו נקודת מבט אובייקטיבית על מה שקורה בבית.

במסגרת סידור בתים אפשר לעבור על פריטים נוסטלגיים או בעלי משמעות, לבדוק האם הם באמת כאלו ולקבל חוות דעת מעוד מישהו, שיעזור לנו לבצע את הפעולה הקשה של להיפטר מהם.

בנוסף, סידור בתים מקצועי פירושו שמישהו שיש לו ניסיון וזה מה שהוא עושה בחיים נכנס לבית ומסתער על כל הבלגן. התוצאה היא בדרך כלל הרבה יותר טובה מזו שאנחנו נייצר במהלך התהליך.

התוצאה הסופית שווה כל השקעה
לקראת חג הפסח שמגיע עוד מעט, מדגדג בקצות האצבעות להתחיל ולסדר את הבית. אם אין לכם את הזמן לעשות זאת, תוכלו לקחת את זה יום אחר יום.

אם אתם באמת עסוקים או פשוט רוצים שזה ייעשה בצורה הכי טובה שיש, עדיף לקחת איש מקצוע שמתמחה בסידור בתים מקצועי. באמצעות מי שמומחה בתחום, תוכלו להגיע לכל פינה בבית בלי לעשות את העבודה בפועל.

למרות שמדובר בתהליך שיכול להיות קשה גם רגשית, התוצאה הסופית של בית נקי ומסודר – מוכן לחג ולאביב שיבוא איתו – שווה כל מאמץ וכל השקעה.

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן