עבודה במרחב הפתוח Open Space

אתחיל בראיית המנהלים, עבודה במרחב פתוח Open Space הינה חסכונית בהקמתה. קיימת תשתית חשמל וטכנולוגיה מתקדמת רחבה על מנת לענות על צרכי הארגון אך החסכון בא לידי ביטוי בהעדר קירות, דלתות, מחיצות ועוד.

על מנת לתת לעובדים את הנוחות בעבודה, מייצרים במרחב הפתוח אזורים מוגדרים מראש כגון אזור הדפסות ומכונות צילום, מטבחונים, פינות ישיבה / סלונים, חדרי ישיבות קטנים וכל זאת כדי לתת לעובד את הפרטיות שהינו צריך כגון שיחת טלפון אישית עם הגננת ולכל דבר אחר המצריך פרטיות.

איך עובדים ב Open Space ?

לרוב סידור הישיבה יהיה לפי צוותי עבודה, כך שאם נצטרך עזרה עם הקולגות שבצוות הם יהיו קרובים אלינו ואפשר לנוע עם הכיסאות בקלות.

המילה "כבוד" היא שם המפתח, אני אכבד אחרים והם יכבדו אותי.

עשה ואל תעשה ב Open Space:

אך תדבר ב רמקול speaker של הטלפון, אתה מושך תשומת לב ומפריע לאחרים
אינטרנט – כולנו באינטרנט, הן בשביל העבודה והן בשביל חיינו הפרטים, אך השתדל להפריד, וסגל לעצמך מס' דק' קבועות ביום לכך ללא מבטים של אחרים
השתדל לא לערוך שיחות פרטיות ממקום מושבך, אף לא אחד צריך לדעת על הריב עם חמותך בשישי האחרון, עבור לאזור אחר וקבל את הפרטיות
הבנה שזהו מקום עבודה, לא מוזיאון ציורים של הילדים. הראו משהו מהבית, מהמשפחה אך שימו לב שהבית לא ישתלט על המשרד
מראה שולחן העבודה – נכון שמראה חיצוני אינו קובע, אך שולחן עבודה מבולגן ולא מסודר מפריע בעיניים ואין דלת לסגור ולא לראות. בסיום יום העבודה, הקדש 2 דק' וסדר אחריך את מקום מושבך, יהיה לך נעים יותר עם הקפה של הבוקר 😊
מראה חיצוני – כן, אלו אחת המגרעות של עבודה ב Open Space, רואים אותך. עם קמת עם יום שיער קשה, או ששכחת להתגלח, או שהקפה נשפך על החולצה הלבנה, אם הורדת נעליים ונוח לך יחף – רואים הכל. כבד את סובביך, שפר הופעתך כך לא תופתע שהבוס מתקרב עם הלקוח
שיחות ופגישות אישיות – עם הזמן נרקמות חברויות שאינם קשורים לעבודה השוטפת. כבד את סובביך, אל תפריע להם בעבודה השוטפת שלהם. וצא עם חבריך להפסקת קפה, או צהריים מוקדמת
רוצים לדעת עוד איך עובדים ב Open Space? צרו קשר ואשמח לעזור

ענבל

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן