פתרונות אחסון לבית

חולמים על בית מסודר ומאורגן כמו בסרטים? מתבאסים שבאקלים הישראלי שום דבר לא נראה טוב כמו במגזין? חושבים שצריך תקציב גדול בשביל סטייל ביתי? החנות הוירטואלית של בא-לי סדר תוכיח לכם אחרת!

בחנות תמצאו שלל פתרונות אחסון לבית בדיוק כמו שתמיד דמיינתם. בחרתי עבורכם בקפידה פתרונות אחסון לבית שיהפכו את המרחב הפרטי שלכם למפלט נעים ומזמין, שליו ומסודר, שיהיה לכם כיף להתעורר בו ולחזור אליו מדי יום.

>> לחנות הוירטואלית >>

פתרונות אחסון לבגדים

אחד האזורים שהכי מועדים לפורענות בבית הוא כמובן ארון הבגדים, והנגיעה היומיומית מקשה על שמירה על סדר וארגון. התוצאה היא שרבים מהבגדים שלנו כלל לא נלבשים, לא נשמרים היטב בארון ותופסים מקום יקר ערך שהיה יכול להיות מוקדש לציוד נוסף. כדי לפתור זאת, בחנות הוירטואלית שלי תמצאו מגוון פתרונות אחסון לבגדים, ארגוניות תלויות, ארגוניות למגירות ולמדפים, קופסאות אחסון אטומות ועוד. הפתרונות הינם מודולארים ויאפשרו לכם לנצל לא רק את השטח שבתוך הארון או השידה, אלא את כל מרחב החדר

פתרונות אחסון נעליים
לא צריך הרבה זוגות כדי לדעת שקשה לשמור על סדר וארגון הנעליים. ראשית הבעיה בהקצאת מקום ייעודי עבורם, ובהמשך שמירה על נקיונם, מניעת בלאי ואבק. כשמדובר בהרבה זוגות, מלאכת ההתמצאות הופכת מסובכת וכך גם האחסון. אני שמחה להציע לכם פתרונות אחסון נעליים פשוטים וגאוניים שיטפלו בכל הבעיות הללו ויעזרו לכם לשמור על סדר וארגון לאורך זמן. הפתרונות מתאימים גם למבוגרים וגם לילדים, ולכן ניתן להחליט אם ליישמם בחדר השינה, בארונות, בחלל הכניסה או במקום אחר בבית לפי השימוש של המשפחה.

פתרונות אחסון למטבח

נדמה שלא משנה כמה גדול המטבח שלנו וכמה ארונות עומדים לרשותנו, המקום אף פעם לא מספיק לכל הכלים, המגשים, הסירים, התבניות, התבלינים, המזון היבש, הצנצנות, חומרי הניקוי והשקיות. בדיוק לשם כך מציעה החנות הוירטואלית של בא-לי סדר מגוון של פתרונות אחסון למטבח, שיכפילו ואף ישלשו את שטח האחסון הקיים במטבח שלכם ויעזרו לכם לנצל את המרחב באופן מקסימלי. יתרה מזאת, הם יעזרו לכם לשמור על מטבח מסודר, מאורגן ונקי, בטוח יותר לילדיכם ונעים יותר לכל המשפחה.

לבסוף, פתרונות אחסון למטבח מהווים גם מתנה מקורית ומתחשבת להעניק ליקירכם בחגים או לרגל חנוכת בית. במקום להעמיס את ביתם בעוד חפצים, תנו להם את פתרונות האחסון שיעזרו להם להשליט סדר ולפנות מקום למה שחשוב באמת.

פתרונות אחסון חכמים

מה שמבדיל פתרונות אחסון זמניים מפתרונות אחסון מנצחים הוא מלאכת המחשבה בתכנון שלהם ובעיצוב שלהם, האם הם מאפשרים לאורח החיים שלכם לגדול ולהתפתח, כמה הם עמידים והאם הם משתלבים מבחינה אסתטית בביתכם. אני גאה להציע מבחר רחב של פתרונות אחסון חכמים – פשוטים וגאוניים ממש – שישנו את הגישה שלכם לפעולות יומיומיות ברחבי הבית, יחסכו לכם זמן יקר וישרו אווירה של שלווה ויוקרה.

פתרונות אחסון לבית קטן

גם מרחב קטן יכול להיות מסודר ונעים עם פתרונות האחסון המתאימים. פתרונות אחסון לבית קטן יכולים להתאים לדירות שותפים, למעונות ולכל מרחב בו התכנון מחייב פתרונות אחסון יצירתיים, זמינים וגמישים. פתרונות אחסון לבית קטן מבוססים על אביזרי תלייה שמפנים לכם עוד שטח רצפה, וגם על ניצול מושכל של פריטי ריהוט ומראות. כך נוצרת אשליה של מרחב גדול יותר, שעה שאתם מרוויחים בית מסודר ומאורגן.

מעוניינים בסידור בית מקצועי? פנו אלי ואשמח להציע פתרון ייחודית לפרויקט שלכם. ענבל שחם-גליק

כיצד מתבצע הליך סידור בתים?

בעשורים האחרונים עלתה רמת החיים ואתה השתנו שני גורמים, מצד אחד כמות החפצים והרכוש בבית...

שינויי יעוד חדר והתאמה לצרכים

החיים שלנו משתנים מהר יותר מהבתים שלנו. ילדים שעוזבים את הבית, הורים שמזדקנים, התחלת עבודה...

פריקה וסידור

עם בא-לי סדר, סידור הבית לאחר מעבר דירה מתחיל ומסתיים בימים שלאחר המעבר, כאשר כל...

איך אנחנו יכולים לעזור?

סדר וארגון לבית

יד מכוונת ותומכת, למידת הצרכים והרצונות, תכנון מהלכים והוצאתם לפועל תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל המרחב וקידום המטרות המוגדרות שלכם, ליצירת מרחב הרמוני לפי טעמכם ואורח חייכם

סדר וארגון לעסקים

מגוון פתרונות רחב לעסקים החל מסידור ניירת, ארכיב, שינוי ייעוד משרד, ארגון במרחב הפתול, מעברים קלים כחלום, הרצאות וסדנאות מעשיות

אריזה ופריקה

מעבר דירה / משרד יכול להיות אירוע מרגש שמזמן התחדשות והצלחה, אך יש לו גם היבטים מלחיצים וגוזלי זמן. אריזה נכונה של הרכוש לרגל מעבר דירה יכולה להקל על השהות בנכס הקיים עד לזמן המעבר, וגם להבטיח פריקה מסודרת ואפקטיבית לאחריו.

מעבר משרדים

מעבר משרד / עסק יכול להיות כאב ראש אחד גדול גם אם הדבר נעשה בשל גדילת המשרד והצלחתו, אך עם יד מכוונת וניהול הפרוייקט מא' עד ת', כאב הראש יתחלף בחיוך ענק מעבר כחלום - אמרתי כבר?

מעברים לגיל השלישי

לכל מעבר יש סיבה, בייחוד בגיל השלישי: יש מעברים בגלל סיבות בריאותיות, נגישות, רצון להיות קרובים לילדים והנכדים, רצון בחיי חברה ותרבות עשירים יותר, והרבה פעמים בגלל תחזוקה אין סופית של הבית הגדול שכבר רוב חדריו ריקים מדיירים - זו עבודה לא קלה, ואנו עושים זאת עם חיוך :-)

סדנאות והרצאות

מגוון הרצאות וסדנאות מעשיות לסדר וארגון שיעזרו במהלך שיגרת היום הלחוץ שלנו, זו לא סתם סלוגן - זו דרך חיים

קבעו איתנו פגישת היכרות

הצטרפו למאות לקוחות שכבר נהנים משיטת בא לי סדר לסידור, ארגון ומעבר דירה בקלות

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם

היי, כאן ענבל.. אשמח לעזור
אפשר לשלוח לי הודעת וואטסאפ!

דילוג לתוכן